Jolanta Małajowicz
dr inż.
Dyscyplina naukowa: technologia żywności i żywienia
Instytut: Instytut Nauk o Żywności
Jestem adiunktem w Katedrze Chemii, Instytutu Nauk o Żywności – wykładowcą, którego pasją jest kształcenie młodych ludzi. W pracy naukowej zajmuję się zagadnieniami z pogranicza biotechnologii, chemii i mikrobiologii. Prowadzę badania dotyczące wykorzystania mikroorganizmów w reakcjach biotransformacji/biokonwersji w syntezie m.in. dodatków do żywności, w tym związków zapachowych i biosurfaktantów. W sposób szczególny badam proces β-oksydacji hydroksykwasów prowadzący do otrzymania związków zapachowych z grupy laktonów. Interesuję się także biosyntezą enzymów, chemią związków naturalnych.
Od kilkunastu lat powadzę wykłady oraz ćwiczenia laboratoryjne, jestem promotorem prac dyplomowych, opiekunem studentów z programu Erasmus oraz członków Kół Naukowych Biotechnologii i Technologii Żywności, z którymi realizujemy projekty badawcze.
Moimi zainteresowaniami pozanaukowymi jest muzyka – gra na akordeonie i pianinie, interesuje się również prawem (jestem ławnikiem Sądu Okręgowego w Warszawie) oraz polityką.
Zamiłowanie do pracy dydaktycznej skłoniło mnie do zgłębiania wiedzy z zakresu tutoringu. W tutoringu akademickim upatruję szanse lepszego rozwoju Studenta, zgodnie z jego indywidualnymi predyspozycjami i oczekiwaniami. Studentom oferuję zarówno tutoring rozwojowy, w ramach którego pomogę w planowaniu ścieżki kariery, wyznaczaniu celów rozwojowych, identyfikacji i rozwoju mocnych stron, jak i naukowy dotyczący realizacji np. projektów badawczych. W ramach tutoringu naukowego mogę zaoferować zaznajomienie z określonymi technikami badawczymi/analitycznymi podczas pracy laboratoryjnej.
Zachęcam serdecznie do kontaktu!
„Studia to dopiero początek Twojej drogi zawodowej. Od Ciebie zależy jaka ta droga będzie. Zrób coś więcej, zaangażuj się mocniej, naucz się pracować inaczej – pokaż swój potencjał! Nie złość się, nie narzekaj, ale rób użytek z rozumu” Baruch Spinoza
Preferowany rodzaj oferowanego tutoringu: naukowy / rozwojowy.