Wojciech Pizło
dr hab. inż. profesor SGGW
Dyscyplina naukowa: nauki o zarządzaniu i jakości
Instytut: Instytutu Zarządzania SGGW
Jestem pracownikiem Instytutu Zarządzania SGGW. Wcześniej byłem zatrudniony na stanowisku profesora w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (2012-2018) oraz w Instytucie Ekonomii i Finansów (2014-2021) SGGW. Ukończyłem również studia w Niemczech na kierunku zarządzanie. Moje główne zainteresowania dotyczą zarządzania (ale również ekonomii) w dobie rewolucji informatycznej, w szczególności teorii marketingu, ekonomii instytucjonalnej, przywództwa i kreatywności. Jestem autorem, współautorem lub redaktorem naukowym takich prac jak:
- Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym w świetle teorii ekonomii instytucjonalnej (2009),
- Marketing. Wiedza ekonomiczna i aktywność rynkowa (2017),
- Marketing międzynarodowy – europejski punktu widzenia (2019),
- Europe’s economic development – directions, barriers, consequences, ed. Pizło W., Karpiuk M., Jednak S., [i in.], (2020),
- Zarządzanie instytucjami kultury, pod red. Pizło W., (2023)
a także autorem i współautorem pracy dotyczącej organizacji wirtualnych w międzynarodowych zespołach badawczych, zaufania i współpracy w przedsiębiorstwach.