Szkoła Tutorów [ST]
Grupa docelowa – dwie grupy 16 osobowe, nauczyciele akademiccy SGGW czerpiący satysfakcję z pracy z ludźmi, cieszący się zaufaniem studentów, gotowi do inspirowania studentów do rozwoju naukowego/osobistego w prowadzonych przez siebie procesach tutoringowych, w ramach zorganizowanego w SGGW programu tutoringu akademickiego.
Organizacja szkolenia – 64 godziny (8x8h) zajęć odbywających się w salach dydaktycznych na terenie Kampusu SGGW.
Terminy:
Forma prowadzenia szkoleń – dominującą formą zajęć są zajęcia praktyczne i warsztatowe; uczestnicy otrzymają pakiet materiałów szkoleniowych w tym narzędzia pracy tutora.
Program szkolenia – program szkolenia uwzględnia zagadnienia prowadzące do uzyskania kompetencji potwierdzanych uzyskaniem certyfikatu tutora I stopnia.
Osiągnięte w trakcie szkolenia efekty kształcenia:
- Zdobycie wiedzy teoretycznej o tutoringu oraz edukacji spersonalizowanej.
- Poznanie i przećwiczenie narzędzi tutoringu rozwojowego oraz naukowego.
- Umiejętność planowania procesu tutoringowego.
- Zdobycie podstawowej wiedzy, pozwalającej na rozpoczęcie procesu wdrażania tutoringu w kontekście uczelni wyższych.
Uczestnik posiądzie wiedzę teoretyczną o tutoringu oraz edukacji spersonalizowanej. Pozna i przećwiczy narzędzia tutoringu rozwojowego oraz naukowego. Nauczy się planować proces tutoringowy. Zdobędzie podstawową wiedzę umożliwiającą rozpoczęcie procesu wdrażania tutoringu w kontekście uczelni wyższych oraz będzie miał możliwość wspólnej dyskusji z innymi uczestnikami i wymiany doświadczeń.
Szkolenie potwierdzone jest wystawieniem certyfikatu tutora I stopnia.
Rekrutacja zakończona
Dokumenty:
REGULAMIN – Regulamin rekrutacji i udziału w szkoleniu.
UMOWA – Wzór umowy szkoleniowej.
Przed rejestracją na wybrane szkolenie, osoba zainteresowana powinna wydrukować i uzyskać:
Formularz Zgody przełożonego – zgodę dyrektora jednostki organizacyjnej Uczelni,
Formularz Rekomendacji Dziekana – rekomendację dziekana wydziału, na którego kierunkach realizuje zajęcia dydaktyczne.
Zgodę i rekomendację należy zeskanować do pliku PDF i dołączyć do formularza aplikacyjnego.
Załącznik Dodatkowa aktywność zawodowa należy przygotować samodzielnie, w postaci dokumentu MS Word lub PDF, wpisując tam dodatkowe aktywności dydaktyczne albo informacje o ich braku. Dokument dołączamy bezpośrednio z komputera.
Podczas rejestracji w formularzu aplikacyjnym wymagane jest potwierdzenie zapoznania się z informacją o przetwarzaniu danych Dane osobowe informacja